marremarang.blogg.se

En liten blogg om mig, och allt möjligt som finns.

Pappa

Kategori: Allmänt

Paniken. Jag kommer aldrig få se han igen, han är död. När man inser att man har hållit andan och måste andas för allt börjar snurra men man kan bara hyperventilera trots att man tänker att man ska andas normalt och gör allt man kan för att lugna ner sig, men inget funkar. Det gör riktigt ont i bröstkorgen och det känns som om bröstkorgen ska sprängas, tårarna rinner som en öppen kran och kroppen skakar, det känns som man måste kräkas. Alla tankar spinner på, varför? Du hade inte behövt gjort det! Du kommer aldrig att få se dina barn växa upp...vi kommer aldrig att få tillbaka dig. Fattar du inte vad du har gjort? Hur fan kunde du göra såhär? Men på nått sett så förstår jag dig ändå. Och det går inte att hejda tankarna som man haft så många gånger förr, när man väl tror att man har lugnat ner dig lite så börjar allt om igen, ibland är man är så trött så man somnar för att man är utmattad. Det är inte första eller sista gången detta händer. Vi blir aldrig oss lik igen, du kommer alltid att vara saknad. Du vet att jag älskar dig fast jag hatar det du gjorde<3
Kommentera inlägget här: